Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaskor
Nowicjusz

Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 7:43, 15 Lut 2010 Temat postu: Karty |
|
|
Temat o postaciach juz jest, wiec wypadalo by zrobic tez o kartach.
Skoro zaczynamy wszystko od zera, to na poczatek przyponienie starter-deckow wszystkich szkol.
(kolejnosc szkol alfabetyczna, zeby nie bylo ze cos tam)
ELEMENTALIZM
Postac: DRACO
4x Błotna Kąpiel
4x Ciernie
4x Kolec
4x Rozpaczliwy Atak
4x Tarcza Natury
4x Trucizna
4x Uderzenie Pioruna
4x Wzmocnienie
2x Brutal
2x Burza Piaskowa
2x Duszący Gaz
2x Głód Krwi
KAPŁAŃSTWO
Postac: MNICH
4x Altruizm
4x Duchowy Miecz
4x Duchowa Tarcza
4x Kleryk
4x Ocalenie
4x Psalm
4x Rękawica Prawdy
4x Uleczenie
3x ModlitwaWeterana
1x Imadło Prawdy
MAGIA
Postac: CZARODZIEJ
4x Kapelusz Maga
4x Magiczny Napój
4x Mniejsze Pole Siłowe
4x Prztyczek
4x Umysł Nad Miecz
4x Zatrute Wino
4x Zemsta Ucznia
3x Antyczar
3x Niebezpieczny Czar
3x Projekcja Bólu
3x Wzmocnienie
NEKROMANCJA
Postac: Lady Kruk
4x Mroczny Posłaniec
4x Nekromanta
4x Strach
4x Wir Esencji
4x Zdradliwe Ostrze
3x Beznadzieja
3x Choroba
3x Osłabienie
3x Podatność
3x Przeklęty Hełm
3x Zauroczenie
1x Mroczne Ożywienie
1x Przeklęty Pakt
TECHNOLOGIA
Postac: DOC
4x Matryca Ataku I
4x Matryca Obrony I
4x Usprawnienie Ataku
4x Usprawnienie Obrony
3x Krótkie Spięcie
3x Wzmocnienie Elementalizmu
3x Wzmocnienie Kapłaństwa
3x Wzmocnienie Magii
3x Wzmocnienie Nekromancji
3x Wzmocnienie Technologii
3x Wzmocnienie Walki
2x Temporalna Zmiana
1x Matematyczny Dylemat
WALKA
Postac: NOMAD
4x Miecz z Brązu
4x Napój Leczący
4x Naramiennik
4x Stalowy Miecz
4x Szczęście Nowicjusza
4x Unik
3x Okrągła Tarcza
2x Bójka
2x Katana
2x Nierozwiązany Bój
2x Pacyfizm
2x Pancerzownica
2x Wyprzedzający Atak
1x Zapadnia
Skoro poczatek juz mamy, to teraz niech bardziej doswiadczeni gracze podpowiedza:
Jak, przy uzyciu innych powszechnie dostepnych kart (czyli brazow), zmodyfikowac talie startowe, tak aby jak najlepiej pasowaly do danej postaci.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
tygrysek (póki co)
Nowicjusz

Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z echa
|
Wysłany: Pon 11:56, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Czyżby ktoś zerżnął z cellmons.waw.pl ? Brązów więcej na początku nie ma, trzeba coś kupić / dostać, wtedy dobrze zaopatrzyć się dodatkowo w:
ELEMENTALIZM
Postac: DRACO
nie ma dobrych brązów ele
KAPŁAŃSTWO
Postac: MNICH
+ błogosławione ostrze
+ piórko coś tam
MAGIA
Postac: CZARODZIEJ
tylko prztyczki!
TECHNOLOGIA
Postac: DOC
tylko petardy i odbicia czy jak to się nazywa
WALKA
Postac: NOMAD
unik bójka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zauborin
Mistrz

Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:57, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Obstawiam, że starter decki się zmienią. Bo zapewne będą wprowadzone karty z dodatków co też może mieć znaczenie. I osobiście bym wypieprzył z techa połowę kart, po co te wzmocnienia tam to ja nie wiem ;p
|
|
Powrót do góry |
|
 |
expiro
Mocher
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:07, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tech jest ciekawy a wzmocnienia to alternatywna taktyka, jedna z kilku
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RalfKLB
Mistrz

Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kluczbork/Opole
|
Wysłany: Pon 14:10, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Fakt. Przyznam ze malo gralem techem, a w zasadzie dopiero jak wszedl eter pogralem troche. Musze jednak przyznac ze jesli ktos zaczynal techem to byl w ciemnej dupie. Ma w zasadzie 18 kart w plecy no chyba ze Admini zalozyli ze na samym poczatku gracz kupi boostery zeby miec karty do tych wzmocnien. Co do zmiany deckow to mam nadzieje ze bedzie zmiana.
Co do brazow ele. Mysle ze sa dobre np:kolec, uderzenie pioruna, głód krwi i nie wiem dlaczego wkrecilem sobie ze w zestawie poczatkowym jest jeszcze szata natury. Mnie ww brazy pomagaly na poczatku gry
|
|
Powrót do góry |
|
 |
polak1988
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:22, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
tech jest super ale w połączeniu dlamnie oczywiscie w połączeniu z nekro (słotkie wspomnienia mojego alchemika i 2 -wampow na 5 levelu) ehhh wzmocnienia sa cudne dla hybryd
|
|
Powrót do góry |
|
 |
brambor
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:36, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jako ze wraz z rozwojem gry ukazalo sie duzo niezlych brazow, to startery powinny byc zmienione albo bedzie po prostu wieksza pula kart.
Techem gralem tak srednio, ale z tego co pamietam bylo mozliwych wiele kombinacji, wiec niekoniecznie trzeba bylo cala swoja gre sprowadzac tylko do puszczenia wampira.
Co do brazow z elementalizmu, to zestaw byl chyba jednym z lepszych.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
polak1988
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:54, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ehh wampir to ironia nie traktuj tego dosłownie chodziło mi o pokazanie możliwości techa jako szkoła dodatkowa nie główna moim zdaniem tech jest najlesza szkołą wspomagającą i do tego najtańszą jeśli gramy inna szkołą a techem tylko uzupełniamy deck to wychodzi to najtaniej i najlepiej
np
popatrzy ma takiego alchemika ( bez kamienia w darze ) na 5 levelu mamy 2* kap albo nekro + 1 tech dzięki temu techowi oraz odrobinie szczęścia to na low levelowym alchemiku możemy używać taktyki z maksymalnych leveli np w 1 rundzie wzmocnienie 2 i 3 wamp co jest możliwe bo tak robiłem lub np wzocnienie + przeklinka + wampowe
Ostatnio zmieniony przez polak1988 dnia Pon 14:58, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
TonyHalik
Mocher
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Huta(KRK) - London
|
Wysłany: Pon 14:55, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mialem masakratorka z walka i tech...gralo sie mi nim bardzo fajnie:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
expiro
Mocher
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:55, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawe jak teraz będą się rysowały cenny kart
|
|
Powrót do góry |
|
 |
polak1988
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:23, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
na poczatku kosmicznie xD
|
|
Powrót do góry |
|
 |
brambor
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:33, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jak juz cos to nie ironia, ale przyklad. Wiem, ze tech dawal spore mozliwosci, ale pamietam, ze nie lubilem Twojego alchemika (szczegolnie na niskim poziomie), wiec mam jakas awersje (mimo ze dawno temu to bylo)
Ale moim zdaniem 5 rund to za malo, zeby tech mogl sie naprawde rozwinac, gdyby bylo ich wiecej, bylby jeszcze potezniejszy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
polak1988
Administrator
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:02, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
5 rund jest w sam raz niech tego nei zmieniaja
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zauborin
Mistrz

Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:45, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Sam uwielbiam techa w połączeniu z ele, entropia + furia, albo nawet te brązy co robiły, że staty =0, a jeden atak 3*tech, ale nie zpaominajmy, że mowa tutaj o zestawach startowych, a takowy u techa jest po prostu do dupy w pełnym znaczeniu tego słowa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
brambor
Nowicjusz

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:53, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ale ja nigdzie nie napisalem, ze chce prosic o jakas zmiane, takie po prostu luzne spostrzezenie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|